Jak poprawnie zbudować nawierzchnię z kostki brukowej.
NAWIERZCHNIA W REJONIE PRZYSTANKU AUTOBUSOWEGO DROGI O RUCHU KATEGORII KR3 (71-335 OSI OBLICZENIOWYCH 100KN/PAS.DOBĘ)


NAWIERZCHNIA W REJONIE PRZYSTANKU AUTOBUSOWEGO DROGI O RUCHU KATEGORII KR4 (335-1000 OSI OBLICZENIOWYCH 100KN/PAS.DOBĘ)

DROGI O RUCHU KATEGORII KR5 (1001-2000 OSI OBLICZENIOWYCH 100KN/PAS.DOBĘ)



NAWIERZCHNIA JEZDNI DRÓG KLASY L (LOKALNYCH) I D (DOJAZDOWYCH) W STREFIE ZAMIESZKANIA (NA PODŁOŻU G1 O MODULKE SPRĘŻYSTOŚCI (WTÓRNYM) > 100MPA)

NAWIERZCHNIA CHODNIKA Z DOPUSZCZENIEM POSTOJU SAMOCHODÓW O MASIE CAŁKOWITEJ <2500KG NA PODŁOŻU G1 O MODULE SPRĘŻYSTOŚCI (WTÓRNYM) >80MPA

NAWIERZCHNIA CHODNIKA WYŁĄCZNIE DLA RUCHU PIESZYCH

NAWIERZCHNIE ŚCIEŻEK ROWEROWYCH

NAWIERZCHNIE PRZEZNACZONE DO POSTOJU POJAZDÓW I JEZDNI MANEWROWEJ (PARKINGU) DLA SAMOCHODÓW O MASIE CAŁKOWITEJ <2500KG NA PODŁOŻU G1 O MODULE SPRĘŻYSTOŚCI (WTÓRNYM) >120MPA

NAWIERZCHNIE PRZEZNACZONE DO POSTOJU POJAZDÓW I JEZDNI MANEWROWEJ (PARKINGU) DLA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH NA PODŁOŻU G1 O MODULE SPRĘŻYSTOŚCI (WTÓRNYM) >100MPA



